I'm back!

Hej! Nu är jag tillbaka och väldigt trött efter tre intensiva dagar. Dansuppvisningen vart himla bra och jag har haft jätteroligt! Vi hade med tre danser, prickiga prinsessor, svarta pantrar och sjölejon. Fast sjölejondansen var skitlätt och ganska löjlig. Men det var meningen att den skulle vara mer rolig än snygg.



Är i alla fall ledig idag. Har äntligen fått sova ordentligt, känns som om jag inte gjort det på flera veckor. Men jag är ändå trött. Ska sova imorrn och sen vara med Jennifer och Malin! Trevligt!
Nu: lyssnar på musik, Miley Cyrus - Bottom of the ocean, himla bra faktiskt, hehe. Aja, jag ska väl snart kolla film eller nåt sånt. Sen sova.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0