jag har slitit ut så många skor i en stad där inga längre bor

Helllllo. Vanlig dag idag. Har inte hänt så mycket, bara att det har blåst storm i Örebro. Så därför kunde jag inte ha min nya skor. Men om det blir bra väder imorrn eller på fredag, då jäklar ska jag ha dom, hehe. Men jag gillar verkligen mina nya skor, så det skulle vara bra om det inte blåste så.

Annars så har jag varit hemma hos Lolo och ätit världens godaste köttfärssås. Jag lovar att Lolo köttefärssås är bäst, fast det var väldigt starkt idag. Jag fick hälla i mig saften som vi drack, haha.
Vi har nu också skickat iväg ett mail till våran världfamilj i Brighton (språkresan, nivet), och jag är så taggad nu. Det enda jobbiga kommer bli vad jag ska ta med mig. Jag kommer vilja ha med mig hela garderoben men man ska ju shoppa lite där också. Ah, snacka i-landsproblem, hehe.

aja, snart Grey's. och så ses vi imorrn!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får ta med dej en extra väska;)XD eller köpa en där:D<3

2009-05-27 @ 21:19:30
URL: http://jennizzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0