järnvägen cup.

Jag kom hem från Hallsberg för ungefär en timma sen och jag har nyss ätit. Fläskfile med nån sås och bandspaghetti, gott vare! Det har i alla fall gått helt okej idag. Vi har med ett A-flickslag och ett B-flickslag. Jag spelade i B-flickslaget, men jag fick också vara med i en A-flicksmatch för att några skadat sig. I B-flick vann vi första matchen och förlora de andra två. I A-flick vann vi den matchen jag var med i och de förlorade de andra två. Så det blir B-slutspel för båda lagen imorrn. Klockan kvart över åtta ska jag vara där i alla fall.

Nu ikväll blire att ta det lungt och sen sova ganska tidigt. Imorrn när jag kommer hem får ni veta hur det gick.

adíos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0