john mayer - free fallin'

Hallå. Fredag idag och andra dagen på ledigheten. Himla skönt. Fast jag fick inte sova så mycke idag. Jag vaknade klockan kvart över åtta och var väldigt nästäppt så jag kunde inte somna om igen, jobbigt! Jag gick i alla fall upp och gick och la mig igen, fast i tv-soffan, haha. Sen låg jag och kollade på mtv ett tag och sen åt jag frukost.
I alla fall så har jag varit med Malin och Jennifer idag, mys. Och innan det så var jag och mamma på stan och där hittade vi lite. Ett par jättefin skor, som jag kollat på länge, till skolavslutningen och så en bikini. Jag ska visa typ ikväll eller imorrn, när jag lagt in bilderna.

Ikväll kommer jag sova tidigt för jag ska gå upp typ halv sju imorrn. För kl kvart i åtta ska jag vara i Hallsberg. Vi ska nämligen på cup. Sveriges största utomhuscup i handboll. Ska bli jätteroligt, men jobbigt att gå upp så tidigt! Aja, vi ses nog imorrn kväll trorja.

btw. rubriken är en jättebra låt jag tycker ni ska lyssna på!

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0