lördag 17.04

Towe (en av mina bästa barndomsvänner som jag inte träffat på flera månader) har precis åkt. Hon har sovit här från igår till idag. Igår kväll gick vi på bio. Vi skulle se The haunting in Connecticut men när vi ska gå in märker vi att biljetterna vi köpt är till Hannah Montana, haha, han i kassan hade alltså hört fel och gett oss fel biljetter. Så när det var en kvart kvar tills filmen började fick vi springa ner till biljettkassan och byta, haha.
Och det här vara bara en rolig grej som hände igår. Gud, vad vi skrattade igår alltså. Tillslut värkte det i käkarna på oss, haha. Har i alla fall haft himla roligt.

 Resten av dagen ska jag typ duscha, fixa lite, ta det lungt, kolla på tv m.m. Jag orkar inte hitta på nåt eftersom jag ska upp så tidigt imorrn, halv nio. Jag ska nämligen och repa på Hjalmar Bergaman teatern imorrn. Det är första gången vi repar på scenen innan dansuppvisningen!

Justja, kan ju berätta att jag var på informationsmöte inför språkresan idag. Bara en månad och en dag kvar nu! Åh. Det ska bli så himla kul!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0