Med skidorna i högsta hugg


 
Hej. Jag sitter här just nu och lyssnar på Taylor Swift. Jag har gjort min engelskaläxa och jag har precis blivit klart med mitt repotage. Det handlar om min systers fjällenresa. För ett tag sen var hon med skolan i fjällen och åkte längdskidor från Abisko till Nikkaloukta i nio dagar, typ. Så jag har intervjuat henne och gjort ett repotage av det. Jag vet inte om det vart så himla bra, men det får duga. Egentligen ska det vara inlämnat på tisdag men jag är ju inte skolan då pga dansuppvisningen så jag får lämna in det imorrn istället. Det känns himla skönt att äntligen vara klar med det i alla fall.

Ah, om cirka en timma ska jag vara på Markurells och dansa. Sen efter det åker jag hem och kollar på Gossip girl. Det är verkligen i slutet av säsongen nu. Jag vet inte äns om det är några avsnitt kvar, förutom det här ikväll då. Men det är en himla bra serie, även om det inte går som man vill.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0