oh dance, I where a dancer all along

Hej. Blev ingen uppdatering igår för jag var i Stockholm hela dagen. Jag och endel ur laget var och såg SM-finalerna i Handboll i Globen. Jag ska berätta mera om det senare. Jag ska visa bilder också, men jag kan inte göra det nu för jag sitter vid fel dator (syrrans). I alla fall så har jag varit på Markurells hela förmiddagen och endel av eftermiddagen. Hela kulturskolans dans har varit där och repat igenom hela föreställningen. Och det tog lite längre tid än vad det egentligen ska..

Ah, förrutom att jag är väldigt trött så är det himla roligt. Jag älskar när förberedelserna för dansuppvisningen kör igång, man har liksom jobbat för det här hela året. Vecka 21, tisdag och onsdag så är dansuppvisningen. Två skolföreställningar på dagen och en offentlig på kvällen på tisdagen. Och en offentlig på onsdagen. Ska bli jättekul!

Men nu ska jag snart iväg på fysträning i Karlslund. Så otaggad. Men det är bara att kämpa på. Jag ska i alla fall försöka blogga ikväll.

bye bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0