ÖSK - BP

Hej. Har typ varit på ÖSK-match för ett litet tag sen. De mötte Brommapojkarna och det var inte så bra match kan jag ju säga. Sämsta hemmamatchen dom gjort hittills. Typ i mitten av andra halvlek kom dom på att dom var tvugna att kämpa lite. Det blev i alla fall oavgjort. 2-2. Men det hade varit bättre om dom vunnit för då hade ÖSK legat topp fyra i alla fall.


Btw, jag känner pandan (ösk:s maskot typ), haha.

Aja, annars har väl dagen varit helt okej. Har hänt lite grejer i skolan annars har det varit lungt. Efter skolan träffade jag Julia och vi åt glass och gick lite på stan. Och jag har hittat ett par jättefina skor som jag tänkte köpa. Jag har sparat lite pengar den här månaden för att köpa något fint åt mig själv, och jag tror det blir skorna.

Men, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0