someday I will find you

Tjosan. Stekhet söndag idag. Så himla varmt ute, uppåt en trettio grader. Det är härligt. Fast jag har inte gjort så himla mycket idag. Varit runt på stan ett tag och köpt ett par jeansshorts. Så kan man bocka av en sak från listan på grejer jag ska köpa, hehe. Fast det mesta jag behöver är fixat, nu handlar det mest om vad jag vill ha.

Vid sex ungefär så ska min familj gå och kolla på min storasyster som är med i en föreställning. Det är en grej på hennes skola, det heter Stjärnparaden. Det är två akter. I första akten är det teater som Tove är med i. Och i andra akten är det dans, musik och lite mer teater. Jag har gått och sett det här i två år nu och det har varit lika kul varje gång. Så jag ser fram emot ikväll!

Aja, men nu tänkte jag antingen lägga mig på balkongen och sola är sätta mig på inglasade balkongen och läsa. Det blir nog sistnämnda för jag känner att jag solat tillräckligt den här helgen.

puss, jag visar nya shortsen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0