SÖNDAG KVÄLL



Maten på indiska resturangen Kashmir igår, jätte gott vare!

Hej. Julia åkte för en stund. Vi har gått på stan och kollat på Gossip Girl och One tree hill och innan det sprang vi 5 km i Karlsund, hurtiga tjejer!
I alla fall så blir jag lite frustrerad för One tree hill är jättedeppigt nu, alla ska typ dö och gör slut. Och i Gossip girl är det typ dramatik heeela tiden och alla blir tillsammans med folk man inte vill att dom ska bli tillsammans med. Störande! Funderar på att sluta kolla på Gossip girl. Men det kommer nog aldrig hända, haha. Ja, jag är nog lite för insatt... Men det är typiskt mig att bli jätteinsatt i ett program. Inte bra, haha.

Aja, nu ska jag nog kolla på nån film på trean som heter Never been kissed tror jag. Och efter det sova. Jag har sovmorgon imorrn med. Ingen balett, skönt! Börjar halv tio, kanske bloggar innan det.

ciao bello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0