Svar till Lisa.

Ja, jag fick en kommentar med frågor och jag visste inte hur jag skulle svara så här får du svar på dina frågor Lisa:

1. Om du behöver hjälp med hur du ska få dit en header och så, så ska du gå in på designadinblogg.se. Det var så jag lärde mig.
2. Mitt "tilltals namn" är Siri, jag heter alltså Siri. Och mitt mellannamn är Ebba. Men mina föräldrar tyckte att det lät finare att ha Ebba först det är därför jag heter Ebba Siri och inte Siri Ebba.
3. Jag har faktiskt ingen speciell stilikon. Men jag läser ganska mycket bloggar och så inspireras jag av mina syster som jag tycker har en väldigt fin klädstil.
4. Alltså, jag har inget speciellt favoritplagg. Men jag gillar det mesta, fast favoriten är nog ändå klänning. Jag älskar att använda det på sommaren.

Jag hoppas att du fick svar på det du ville veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0