Tips.


Innan jag kryper till kojs tänkte jag bara tipsa om lite smink.
Infallible concealer från L´oréal Paris och False lash effect mascara från MaxFactor. Concealern är riktigt bra. Täcker finnar och röda områden i ansiktet. Mascaran har jag inte haft speciellt länge, köpte den nu i veckan. Men jag tycker att den är riktigt bra hittills. Blir fin volym på fransarna. Förövrigt så har MaxFactor väldigt bra mascaror. Jag hade Masterpice Max förrut och den var också riktigt bra, men jag ville testa någon ny. Men letar du efter en mascara så ska du kolla hos MaxFactor. I alla fall, lite sminktips från mig!

godnatter

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sökte lite på bloggar och jag kom till din. Har några frågor om det går bra:)

-Hur får du din header där uppe, jag har oxå blogg men jag har gjort en header som jag vill ha men fattar inte hur jag ska få den dit, hur gör man?

-Jag undrar om du heter Ebba, eller siri?

-Vem är sin stil ikon?(väldigt fin stil)

-Vilka är dina favoritkläder?

Kram <3

2009-05-10 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0