today is just another day

Hallå. Riktigt sommarväder ute nu! Älskar't! Jag hoppas det i kan hålla i sig tills vi åker till Brighton. Då får det spöregna om det vill. Men sen när vi kommer hem igen kan vädret bli bra igen, haha. Men det är i alla fall jättehärligt med sådan här värme. Det måste vara över en 20 grader och det är ganska ovanligt för en svensk sommar. Men jag kan tänka mig att det bara håller en bit in i juni och sen kommer spöregnet.

I alla fall. Idag har jag varit lite i stadsparken med Julia, Elvira och några av Julias kompisar. Det är YEAH-festivalen, typ en massa band. Aja, jag, Julia och Elvira stanna inte så länge vi drog till Alnägsbadet och la oss och sola, men vi pallade inte att bada. Och om typ en timma ska jag vara hos Elvira igen och så ska vi väl hitta på nåt ikväll!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0