dare you to move


Ni behöver ju inte kolla på videon, men lyssna på låten!

Hej. Var ett tag sen jag bloggade. Men det har inte hänt så mycket. I söndags var jag bara hemma och igår var det skola och träning. Och idag har jag dansat. Tränat och tränat inför kulturnatten på fredag. Det ska bli så himla kul! Annars så är jag väldigt trött, känns som jag aldrig får sova ordentligt. I söndags när jag skulle sova så släckte jag lampan vid halv elva och jag tänkte att jag skulle få sova 9-10 timmar. Men nä, för jag somnar ju inte förrän vid halv ett då! Aja, jag får sova ordentligt först om några veckor. Eftersom jag ska vara borta dom närmaste helgerna så kommer jag inte få sova ut ordentligt. Aja, nog tjatat om det. Nu: ska jag kolla på Ugly Betty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0