the show must go on

Var ett litet tag sen jag bloggade. Men det finns inget roligt att skriva om, jag skriver ju bara vad jag gör på dagarna, och det är inte så roligt att läsa om. Jag kan ju inte lägga in bilder på datorn än heller, så ja... det får väl bli lite tråkiga inlägg. Läsa den som läsa vill.

Men idag var skolan okej i alla fall. Vi hade bara två lektioner, SO och Musik. Sen åkte vi dansare iväg till Risbergska skolan där vi dansade på nåt jubileum av Hagaskolan. Vet inte riktigt vad det var. Det var roligt i alla fall och vi ska dansa den dansen på kulturnatten. Sen efter skolan åkte jag hem, iväg till optikern och sen iväg till Gröna Grodan där jag träffade de andra och fikade.

Men nu sitter jag och kollar på utröstningen av Idol. Julia åkte härifrån för ett tag sen. Vi kollade på Wallander: Prästen och åt popcorn. Filmen var helt ok.

 

Det var min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0