just another picture to burn

Nu är det lördag och snart slut på lovet. Usch, jag vill ha lov en vecka till tack! I alla fall så har jag läst ut första Gossip Girl-boken nu! Haha, det gick snabbt. Men första boken var typ som första avsnittet i tv-serien! Bara att endel saker var lite annorlunda. Om jag får pengar av mamma ska jag gå iväg och köpa andra boken snart.

Vid halv fyra ska jag köra ett medelpass på friskis & svettis, haha. Men vi har egenträning nu i helgen så det är enkelt att åka bort dit och köra ett pass. Och ikväll sen kommer Jennifer hit och vi ska se skräckfilm. För det är ju halloween..

Btw. Alla mina bilder är borta från den här datorn, snyft.. Men jag tog dom här två bilderna från facebook och gjorde ett litet collage på picasa. Det får bli min bakgrundsbil på datorn så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0