a day at the town

Halloj. Sitter och lyssnar på musik och lite så. Lördag idag. Och det blev en dag på stan med Jassi. Vi var på Myrorna och gick på sammetsjakt. Och vad mycket dom hade, man har aldrig tänkt på det. Jag gick i alla fall därifrån med sammetskoftan på bilden. 36 kr. Det är ett kap! Vi gick second hand runda. Men när vi skulle gå in på Röda Korset visade det sig att det var stängt, då vart jag lessen. Men så gick vi till H&M där jag köpte rosett-hårspännena, 29.50 kr. + vi fikade, löpte billigt godis på Ali Baba, jag testade finfina jackan på Åhlens och vi hittade det som kanske kanske kan vara drömskorna. Kanske ska köpa dom tillsammans. Varanna vecka typ.
Helbra dag med Jassi!


Ikväll ska jag i alla fall äta mat sen filmkväll med Jacque tror jag. Trevlans!


Kommentarer
Postat av: jassi

åh, skorna, så galet fina!!!!

och jag satt och skrattade för mig själv på bussen om det där vi flummade om, typ "mamma kommer säga fan vad ful!" HAHA XD

2009-09-05 @ 19:19:14
URL: http://tape.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0