always ever after you

Hallllå. Måndag dårå. Nja, skolan är väl inte superkul, men det funkar. Man får stå ut liksom. Kommer att bli en hård vecka tror jag. Har prov, massa läxor, nåt fördjupningsarbete på No:n och så ska jag träna varje dag den här veckan för i helgen ska jag spela cup. Örebro cupen i handboll. Det ska därimot bli superkul! Men jag kommer nog vara helt slut när den här veckan är slut. Aja, nu ska jag väl läsa lite bloggar sen plugga glosor och efter det ska jag se premiären av Roast på Berhns 21.55 på Kanal 5. Björn Gustafsson ska ju vara med, då vill man ju se! Puss och kram!


Collage jag gjorde och redigerade på Picasa 3. Med mitt favorit tv-par, Chuck och Blair! Längtar till premiären den 18 oktober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0