at at at night


Dom vann titeln för hetaste tv-par på Emmy Award! Helt klart värda!

 

Jag kollade precis klart på Roast på Berns för en liten stund sen. Riktigt roligt program! Någon mer som ser på det? Idag roastade dom Robert Gustafsson och som vanligt var Petra Mede roligast. Hon är en av mina favoritkomiker just nu. Kommer alltid med så roliga skämt.

 

Jo, förresten. Det blev inga fystester på träningen idag. Är framflyttade till en annan dag. Så jag kunde andas ut lite där. Var så himla otaggad att det nog var lika bra att det vart uppskjutet. Ska vara mer taggad nästa gång, haha.

 

Men, men nu är det snooz-time för mig! Ska nog läsa lite först.. but, see you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0