Fint från Topshop

Jag kommer nog aldrig sluta gilla Topshop. Var nyss inne på deras hemsida, och visst, det är kanske lite för tidigt att prata höst/vinter jacka men dom här jackorna jag hitta får mig nästan att längta dit!

Jackorna högst upp är mina favoriter. Speciellt den till vänster. Sjukligt snygg!

 


Inne på Topshops hemsida hittade jag också den här väskan. Nästan precis en sån jag letat efter så länge. Korta handtag och ett långt axelband. Och så skadar det ju inte att själva väskan är grymt snygg också!

Skor var även nåt jag hittade där inne (såklart!). Jättefina allihopa!



Jag kommer nog aldrig sluta gilla Topshop! Och vorre jag snuskigt rik skulle jag nog köpa upp nästan hela affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0