friday night lights

Hej! Nu är det äntligen fyra dagars ledighet. Det är ju helg lördag, söndag och sen har vi studiedagar måndag och tisdag. Det är najs! Så nu ska jag ta och sova ut ordentligt den här ledigheten. Jag gick ju upp väldigt tidigt förra helgen så då blev det ju inte så jättemycket sömn. Och nu är jag skittrött så ska bli skön att sova snart. Men just nu sitter jag och kollar på Dirty Dancing har aldrig sett filmen förrut, och inte har jag sett hela nu heller. Men, men. Efter skolan tränade jag, Hanna, Elel och Vickan dansverk och sen efteråt satt jag, Vickan och Hanna och bara pratade i några timmar, det var mysigt. Att bara sitta och snacka om allt liksom.

 

Btw. Sorry för att bloggen har blivit lite off (om det nu är nån som läser) jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, har inte haft sån ork till datorn heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0