I seek you out

Har blivit dåligt med bloggande. Men jag har inte haft speciellt mycket dit med datorn. Igår tog jag bussen hem till Jennifer och var där. Vi titta på tv och film, hon skjutsa mig på moppe (roligt!) och så var vi ute. Mycket rolig dag. Jag har ju inte träffat Jennifer på typ en vecka heller eftersom hon har varit sjuk!

Men till idag. Klockan fem i tolv ska jag träffa dansverksgruppen utanför danssalen på skolan och öva på, ja, dansverket. I fyra timmar ska vi hålla på så får hoppas att vi kommer långt idag! Efter dansverken åker jag hem och sen blir det träning. Vi har fystester. Ni vet, bip-test, styrketester och sånt. Usch, hoppas verkligen att det går bra!

Min nya tröja! Det är ingen bra bild och den är alltså lila och vit-randig.


Btw. Efter att jag kom hem från Jennifer på kvällen så såg jag Hannah Montana: The movie, haha. Men den var ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0