Idol


Har inte varit bilder här på ett tag nu. Så här får ni en bild på Elvira och mig från en picknick i somras!

Sitter och kollar på Idol, har nyss ätit. Men det är ju slutaudition just nu och jag tycker typ att alla blir sämre då. Vet inte varför men det låter inte så bra med det där bandet på tvn. Aja.

Imorrn ska vi orientera med skolan, blä. Inte kul. Vi har olika startnummer, men jag och Elvira ska träffas i skogen och springa tillsammans, hehe. Men jag vill inte springa i skogen ensam som den fegis jag är. Det blir uppdatering imorrn om hur det gick och då ska jag även se One Tree Hill avsnittet jag spelade in i söndags som jag inte sett än! Och så är det ju säsongspremiär av Grey's Anatomy!

Nu visar dom hur det är när Elin Kling stylar idolerna i programmet! Aja, ses imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0