SIRI HERE

It's a gossip girl
polyvore. drömoutfit.

Hej. Siri is up and going! Fast jag har varit vaken sen kvart i tio så det var ju ett tag sen jag gick upp. Idag är det fint väder ute så jag tänkte kanske ta en liten runda på stan faktiskt. Behöver köpa lite linnen och strumpbyxor. Ska kolla med pappa om jag kan få pengar, jag har inte så jättemycket kvar av mitt barnbidrag men man får ju nytt imorrn tror jag!

Sen vid ca halv fem så ska hela familjen sätta sig  i bilen och åka till Kvicksund där min farbror bor med sambo. Min farfar fyllr idag och tror jag och min farbror fyllde år för ett litet tag sen. Så vi ska fira dom. Kommer kanske inte bli superroligt, men det är klart man följer med och grattar.

Nu måste jag leta lite musik till dansverket och jag ska försöka att blogga lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0