7 things - Miley Cyrus

Har inte så mycket för mig så jag lägger ut den här. Svaren ska börja på samma bokstav som sitt namn. (tog den från elinhjelmestig.blogg.se)

1. Vad heter du? Siri
2. Ett ord på fyra bokstäver? Sopa
3. Flicknamn? Stina
4. Pojknamn? Simon
5. Yrke? Städare
6. Färg? Svart
7. Klädesplagg? Strumpbyxor
8. Mat? Skinka
9. Sak i badrummet? Smink
10. Plats/stad? Stockholm
11. Orsak att vara sen? Somnade
12. Något man skriker? Snygging! (haha
13. Film? Sagan om ringen
14. Något man dricker? Saft
15. Band? Spice girls (om det räknas?)
16. Djur? Spindel
17. Gatunamn? Sturegatan
18. Bil? Saab
19. Sång? Samson - Regina Spektor
20. Aktivitet med mer än 1 spelare? Soccer (hehe

Jepp, vad underhållande det här var då. Haha. I alla fall så kom jag hem från Elel kvart över elva. Vi kollade på Systrar i jeans: andra sommaren och åt glass. Mys. Men. Nu ska jag nog sova snart eftersom klockan är kvart över tolv.

Goodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0