Busy, busy, busy!

Hejhej, har int kunnat blogga för jag har prov på torsdag och det betyder plugg, plugg och åter plugg. Men nu är jag klar, trorja, får väl läsa igenom det en gång till kanske. Vi har i alla fall prov i världens tråkigaste ämne, fysik. Och dey här kapitlet handlar om optik. Så himla tråkigt!
Ah, jag kommer i alla fall inte hinna blogga imorrn. Först ska jag till skolan 07.30, för vi ska åka till Linköping med klassen (ni vet, vi gick vidare till regionsfinalen i teknik åttan). Och jag kommer inte vara hemma förräns vid fem och då ska jag kolla på 8C lilla dansuppvisning och efter det så har min klass (vi som dansar) liten dansuppvisning och jag är nog hemma halv tio, typ. Och då kommer jag vara så trött att jag inte har ork till någonting. Så, tjing! Och så ses vi på fredag (då jag åker på cup förresten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0