dagens


Jeans - Lee, spetslinne och tröja - Gina tricot, halsband - Topshop.

Jag känner att jag inte bloggat på ett litet tag. Men igår var jag fullt upptagen, jag var inte hemma på hela dagen. Klockan halv åtta (på morgonen) åkte min klass (8G) till Linköping och tävlade i regionsfinalen i teknikåttan. Tre i min klass var med och tävlade, det var en massa frågor. Först tävlade vi semifinal och då gick vi vidare till final. Sen på finalen förlorade vi, men egentligen borde vi ha vunnit. Vi hade rätt på ett svar, men det gilldes inte för att "det inte var för tydligt ritat", man ba what? Aja, vi vann ändå femtusen till klasskassan dey är ju alltid något.

Men nu ska jag snart iväg igen. Vid 18.30 ska jag vara på Risbergskaskolan för därifrån ska mitt lag åka med buss till Katrineholm. Vi ska på cup! Ska bli himla roligt! Fast en mindre rolig sak är att våran första match imorrn börjar klockan åtta! Det är därför vi åker dit redan ikväll.

Men vi ses väl på söndag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0