Each confession I make translates to you as an insult.


Hej. Invigde min jeankjol från Wrangler för den här våren idag. Gillar den väldigt mycket faktiskt, men jag brukar inte använda den på vintern. Förövrigt så har jag strumpbyxor från H&M, t-shirt från Cheap monday och diverse halsband. Jag försökte också få till lite vågigt hår genom att sova med flätor. Det är fint först, men direkt när jag kommer ut så försvinner det typ. Synd att det inte kan hålla. Ibland önskar jag faktiskt att jag hade självlockigthår. Fast bara ibland, för jag är nöjd med det som det är.
Annars så har dagen varit okej. Skola och sen dans. Och snart blire Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine, me love tisdagar, hihi.

bye bye beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0