Home from the big city!

Hej! Har nyss kommit hem från Stockholm! Jag tror inte jag har berättat att jag skulle dit. Men jag har i alla fall fått min födelsedagspresent. En resa till Stockholm för att se High school musical på Göta Lejon (alltså den svenska musikalen). Den var jättebra! Verkligen värd att se! Efter musikalen åt vi på Hard Rock Café (jättegoda hamburgare). Och idag gick vi lite på stan, jag köpte en concealer. Och just ja, jag hade det jättekul i lördags också då jag var på födelsedagsfest hos Vickan. Av mig, Elel, Jacque, Jassi och Jennifer fick en par skor och en fyrklöver som man ska odla, haha. Aja, nu ska jag i alla fall ta bussen ut till Jennifer. Hade tänkt att visa vad jag köpte på tjejkvällen nu, men jag hinner inte, tyvärr. Vi ses i alla fall imorrrn!

Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0