I'm gonna find you if I keep living.

Hej. Vaknade idag vid tio. Åt frukost, gjorde mig iordning. Och sen mötte jag Julia vid tolv och vi åkte och simmade, 1 km. Och nyss har jag kommit hem från Marieberg med Jacque. Vi har gått runt och kollat i affärer, men inte köpt nåt eftersom jag är pank. Förutom en massa tuggummin då, haha. Justja, och så har jag hittat en jättefin klänning och ett par snygga skor till skolavslutningen. Jag vill ha säger jag bara! Nu ska jag i alla fall kolla på tv resten av kvällen. Och imorrn är det skola igen. Balett första lektionen, jag pallar inte!


Och det här hade jag på mig idag.
Leggings och tröja - Gina tricot, stövlar, halsduk och jacka - syrrans.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0