I'm kicking down the walls, I gotta make them fall.

Hej. Lördag idag. Och soligt. Fast jag har inga direkta planer på att gå ut, hehe. Det kanske man borde göra eftersom det är så fint väder. Men jag var ju ute igår så. I alla fall så vakna jag vid elva och efter det så har jag kollat på Flykten från hönsgården, High school musical 3 och fixat lite på en skjorta som jag typ inte använt. Jag tänkte fixa till den så den blir fin, jag har bytt knappar och lite så, men jag är inte riktigt klar ännu.
Annars idag så är det ju påskafton och vi ska till några kompisar ikväll. Och just ja, igår fick jag påskägg! Påsktanten kom, hahaha.

Nu: kolla på The Hills, jag är helt insnöad på det programmet.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0