Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor.

Hej, hej, hej. Jag har bara för ett litet tag sen kommit hem från Tullängsskolan. Det är dansens idag, så vi har dansat men dansen på skolan. Ja, det gick ju sådär. Alla var ju inte jättetaggade om man säger så.. Men, annars så är livet bra för jag har kompledigt imorrnoch behöver inte gå till skolan. Ska sova länge imorrn, det behöver jag. Sen ska jag simma med Elel, sen på kvällen ska vi tjejer vara hemma hos Jacque och grilla och kanske kolla majbrasa vid slottet. Äntligen maj snart också!
Dagens outfit i alla fall.

Klänning - H&M, jeansjacka - Monki, skor - Nike.

Förresten så har jag och Jassi sjungit på låten 17 år med Veronica Maggio hela eftermiddagen. Så himla bra!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0