KAIK-cupen.

Hej. Nu är jag hemma. Fast det har jag varit i några timmar nu. Men i alla fall så har jag haft jättekul den här helgen! Umgåtts med tjejerna i laget och spelat handboll! Vi åkte dit med två lag, ett B-flickslag och ett A-flickslag (eftersom 93:or i vårt lag). Jag spelade i A-flickslaget. På lördagen spelade vi fyra matcher. Första var mot Norrköping KIK och vi vann med 13-6, sen spelade vi mot Cyrus och förlorade med 10-9, sen mot Skå IK vi vann med 10-9, sen mot GT/76 vi förlorade med 10-5. Vi spelade riktigt bra alla matcher, förutom i slutet av sista matchen för då var alla trötta. Men vi kom tvåa i gruppen och gick vidare till A-slutspel (det finns A och B-slutspel)! Sen på söndagen så spelade vi direkt semifinal och där vann vi, men jag vet inte med hur mycket. Det skillde bara ett mål i alla fall. Så vi fick till final, men vi förlorade tyvärr. Vi kom i alla fall tvåa och det är ju super! Fick medalj och poal och allt. I alla fall så har alla i laget kämpat på jättebra i helgen!

Ja, det var väl hur det gick, hehe. Nu ska jag sova snart för jag är så himla trött!

Puss bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0