Maia Hirasawa - Mattis & Maia

Hej. Vaknade inte förrän klockan 11.50 idag. Jag tänkte åka och simma men så visar det sig att det bara finns 10 kr på mitt konto. Vart tar pengarna vägen?! Men nu har mamma lagt in 100 kr, så nu har jag lite. Aja, jag sket i att simma och åkte hem till mormor istället. Jag fick 50 spänn och lite godis eftersom det är påsk och så kollade vi på en massa bilder. Från när mamma var liten, mormor var ung, skolavslutningar, midsommrar, födelsedagar och mer. Jag älskar att titta på kort, man minns rolig saker som hänt. Roligast var att titta på när mamma var liten, hon var så himla söt! Men jag kan ändå inte tänka mig att min mamma sprungit runt i blöja liksom!

Aja, nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit på medelpass på Friskis & Svettis, kul! Jag ska nog gå på medel imorrn klockan 11.00 med. Men nu, ska jag snart äta och sen bara ta det lungt hela kvällen.

I'll miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0