hanging with my friends

Hello. Fredag idag = lördag imorrn och sovmorgon! Det är najs! Idag har jag varit i skolan som vanligt. På förmiddagen gick vi runt i grupper med fyra sjuor, fyra åttor och fyra nior i varje grupp. Och så gick vi på olika stationer i olika klassrum. Inte så kul. Men på eftermiddagen blev det vanlig skola. Inte heller speciellt kul. Men på idrotten hade vi teori och jag och Elvira bestämde att vi skulle hålla en lektion med handboll för klassen! Haha. Men man måste typ leda och så för att få VG eller G eller vad det nu var. Och jag satsar på ett MVG i idrott i år, så ja, jag måste ligga i. Men nog om skolan. På eftermiddagen gick jag, Hanna, Jassi, Elvira, Jennifer och Vickan till Gröna grodan och fikade. Och så snackade vi om vårat dansverk. Dansverket ska nog bli bra. Efter det blev det träning i två timmar och snart kommer Jennifer! Vi ska hyra film, köpa godis och sen ska hon sova här! Allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0