I'm falling in love with your favourite song, I'm gonna sing it all night long

Halloj. Sitter här och har just ladda in en massa bra musik på Ipoden. Jag ska ju till Stockholm imorrn så bra musik på tåget är ju behövligt. Jag skulle verkligen inte klara en hel tågresa utan min musik!
Aja, träningen gick bra. Fast det var väldigt jobbigt, det är ju första riktiga träningen efter sommaren. Jag har ju hållt igång hyffsat bra. Och det är jag glad för, annars skulle jag ha varit helt död efter träningen!

Imorrn åker jag i alla fall till Stockholm. Jag ska träffa en kompis, Alice som jag träffa på språkresan, uppe på stan. Pappa har lägenheten på Odenplan så det är ju väldigt centralt. Men det ska bli jättekul att träffa Alice eftersom jag inte träffat henne sen språkresan! Och nu kanske ni tror att jag ska säga att jag inte kan blogga förräns jag kommer hem. Men så är det inte. Pappa har dator och internet i lägenheten, så förhoppningsvis funkar det att blogga där. Om inte så får jag vänta tills jag kommer hem.



see you!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vadladdra du över för musik då?=)

2009-08-04 @ 22:31:27
URL: http://jennizzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0