monday, monday, monday


Längtar tills jag får den här (och en ny fjärrkontroll)!

Hallojsan. Nu har ännu en dag gått. Hade sovmorgon idag så jag började klockan tio. Hade lektioner och slutade dagen med balett. Första lektionen efter sommaren, det var faktiskt riktigt kul. Efter baletten fick jag stressa hem från skolan, byta om, göra mig en smoothie och sen åka iväg till träningen. Träningen var i alla fall riktigt kul idag. Vi körde mycket kantskott och det gillas (eftersom man är kant)!

Aja, nu sitter jag och kollar på The Simpson, haha. Härligt program är det. Men nu ska jag sluta skriva. Blir nog uppdatering igen senare eller först imorrn eftermiddag/kväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0