Beautiful day.

Hej! Bra dag idag, eller dåligt att jag inte kunde vara med på dansen men annars bra. Efter skolan gick jag och Malin på stan men jag köpte långt ifrån allt jag ville ha, hehe. Men nu har det tillkommit en till sak på vill ha-listan. Ett par ljusa slitna jeans! Det finns ett par skitsnygga på Gina tricot. En rolig sak är att det också finns ett par där som heter Siri. Hihi. Ah, i alla fall, det här är vad jag köpte.


Ett underlack, ett överlack och två vanliga nagellack. Ett lila-rosa och ett lite mörkare lila. Alla från Depend, 25:- st. Färgerna är ännu finare i verkligheten.


Två halsband också. Båda för 79:- på rea från Ur&Penn.

Och nu på kvällen har jag och Julia varit och simmat, det var jätteskönt att motionera. Jag kan inte dansa eller träna handboll men jag kan i alla fall simma fast jag gjort mig i illa. Så det är bra! Men nu ska jag äta lite godis (onyttig, men det får man vara ibland) och så ska jag kolla på Desperate houswives. Kanske ska jag plugga lite till provet imorrn också, men jag tycker att jag kan det nu, så jag skiter nog i det, hehe.


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0