Håkan Hellström, Conventum, 27/2 - 2009.







Nu tänkte jag berätta lite om igår kväll. Jag och Jassi satte oss och köade kl 16.10 typ. I onödan egentligen, vi hade inte behövt komma dit så tidigt (några hade köat sen kl 8!) I alla fall sen träffade vi Elvira och Julia och två av Julias kompisar. När vi skulle in var der världens tryck! Fast det var inget mot var det var när vi faktiskt kommit in. Vi hamnade långt fram, men när det var ca en timma kvar tills konserten började så bröjade folk knuffa. Och när det var en kvart kvar var det värst. Jag fattar inte vad endel människor har i huvudet, man flög nästan åt sidan, man fick spjärna emot med benen för att inte ramla. Aja, när konserten började stog vi där ett tag men det blev sån tryck att vi gick bak istället. Och det var värt det. Det var mycket bättre att se konserten däifrån även fast man inte såg lika bra. Men hade vi stått kvar där hade vi nog blivit ihjäl klämda. Det var lite tråkigt också för Jassi började må dåligt och var tvungen att gå ut. Nu har ni fått höra lite om kvällen (mest om allt knuffande, hehe). Annars så är jag jätte nöjd med kvällen, det var grymt! Håkan Hellström är grym!

Kommentarer
Postat av: jasmine

det var så himla bra! och min tand blinkar på bilden med oss tre xD

2009-03-02 @ 16:54:46
URL: http://trallalalillamolntuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0