Happy valentines day.

Det gick finnemang att dömma. Man var ju nervös i början, men sen gick det bättre. Jag har i alla fall nyss varit på stan. Har inte köpt något förutom ett bälte och en nagelfil, plånkan tillåter inte mer, hehe. Jag var inne på H&M och dom har fått in så himla mycket fint! Den här fina boleron bland annat.

Det kanske inte syns så bra men det är rosor på den och så är den duvblå. Åh. Jag såg också en vit kjol med blåa rosor och en grå mockajacka som jag gillade. Men det var bara några saker.

Ska försöka få ut pappa på stan och köpa ett minneskort till min mobil. Och sen tänkte jag ta en promenad, det är ju så himla fint väder ute!


Puss

Kommentarer
Postat av: alice

älskar färgen!

2009-02-14 @ 22:04:20
URL: http://alicet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0