I've been walking around all day thinking. I think I have a problem, I think I think to much.

Hej, allt bra? Här är det bra i alla fall. Har varit lite konstigt idag, ibland har jag varit sur och nästa sekund skrattat som en tok, humörsvägningar, haha.
Aja, har i alla fall varit och tränat för ett tag sen. ojoj, jobbigt! Men himlans kul, jag älskar att träna! Men, nu ska jag kolla på One tree hill innan det blir tack och hej för dagen. Just ja, här får ni dagens outfit också.


Strumpisar - H&M, linne - WESC, kofta - Gina tricot.

Om ni undrar varför jag ofta kollar ner på mina outfitbilder är för att mitt ansikte inte blir så fint på bild, hehe.



Pussar.

Kommentarer
Postat av: Coco

snyggsiiiri!!!

2009-02-13 @ 21:13:26
URL: http://cookiebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0