Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Hej hur mår ni? Jag mår bra, fast jag är riktigt trött. Jag och Jennifer sov bara 7 timmar i lördags natt eftersom hon skulle dansa på förmiddagen, jag har inte riktigt återhämtat mig från det och så kunde jag inte somna i igår kväll heller. Men annars är jag riktigt glad. För på fredag ska jag och Jassi se Håkan Hellström på Conventum!! Åh, det ska bli så himla roligt!! För er som inte vet så har jag faktiskt träffat honom, han var och signerade i Örebro, en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv. Men jag har aldrig sett honom live tråkigt nog. Men på fredag är det dags! Yey!

Annars så gick skolan bra idag. Även fast det känns som dom redan prackat på oss ett ton läxor, fast dom typ inte gjort det. Vi har engelskaläxa, som jag redan kan, vi ska ha redovisning om boken vi har läst i svenskan imorrn, vi har spanskaglosor och biologi-prov. usch. Roligast på dagen var i alla fall träning. Det är kul att träffa alla såhär efter sportlovet eftersom man inte setts på ett tag, och så var det himla kul att spela handboll igen, jag har ju inte gjort det på en vecka. Aja, nog skrivet. Som avslutning på det här långa inlägget (i alla fall långt för att vara jag) får ni dagens outfit. 


Klänning - JC, kofta - H&M, bälte (det nya, ni vet) - H&M.


Pussar och kramar från Siri.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0