Love is all around.

Hey! Bra fredag. Jag gillar fredagar. Men vem gör inte det egentligen?
Aja, har kollat på miljöshowen och haft kockduellen på hemkunskapen. Miljöshowen är en grej som niorna (de som vill) gör varje år. Och kockduellen, vi får en påse med ex. pasta, grönsaker och köttfärs, fast man får olika. Och så ska man göra en maträtt av det. Och jag och Carro är grymma kockar måste jag säga!
I alla fall, sen efter skolan hänge jag, Malin och Jennifer på Stadium i 1½ timma, och jag ska inte gå in på varför, hahaha. Och sen efter det blev det träning och nu har jag ätit pizza. Och så har jag ett härligt sportlov framför mig. Mina planer är: träna, sova och åka till storstenshöjden en dag med Jennifer, typ.
Men kvällens planer är godis och One tree hill. Puss!

Och justja! Imorrn ska jag dömma handbollsmatch igen. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0