MondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturdaySunday

Hallå. Allt bra där ute? Ja, har varit som vanligt i skolan, fast jag är fortfarande himlans trött. Jag gick inte och snosa förräns vid kvart i elva. Ikväll SKA jag gå och lägga mig klockan tio! Hehe. Annars rullar livet på, om en vecka åker vi till Romme med skolan! Det ska bli jätte kul, även fast jag inte är så bra på att åka skidor. Jag har åkt två gånger tidigare, och det gick sådär. Jag lovar, jag är mästare i att ramla i liften. Fanns det en gren i SM som hette "ramla i lift" skulle jag vinna guld. Haha. Men, men, det går säkert bättre nu. Övning ger färdighete.
Aja, idag blir det plugga och sen dans!


Såhär så jag i alla fall ut idag.


Pussar.

Kommentarer
Postat av: julia

why not sälen? :o

2009-02-24 @ 16:54:49
URL: http://juuuliah.blogg.se/
Postat av: Vickan

gud hur kan du gå och lägga dig vid tio? kan verkligen inte somna då. går och lägger mig typ 11 :S

2009-02-25 @ 20:27:19
URL: http://vickansss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0