Rubrik.

Hej. Jag har lite dålig fantasi så jag visste inte riktigt vad det skulle vara för rubrik, hehe. Idag var vi i alla fall min klass och 8C på Gustavsvik. Först så var vi tvugna att simma 150 meter vanligt och sen 50 meter på rygg. Och efter det fick vi vara en timma på äventyrsbadet. Härligt, nästan bara våra klasser där, så man har nästan hela äventyrsbadet för sig sjäv. Men det var i alla fall roligt, fast det är lite för kort tid. Ja, sen hade vi SO och engelska och sen sluta vi. Ikväll är det träning, men jag vet inte om jag ska gå. För min trampdyna ndanför tån, ni vet. jag funderar på att vila idag så att det blir helt bra och träna imorrn istället. För risken är att det blir värre om jag tränar ikväll. Men jag ska höra med mina föräldrar om vad dom tycker. Aja, här får ni dagens outfit.




Jeans - Lee, linnen - H&M, tröja - Monki, halsband - H&M och Ur&Penn

Jag hade på mig mitt andra nya halsband först. Men när jag tog ut det ur väskan efter attt vi hade badat så hade det gått sönder. Snacka om dålig kvalité. Första dagen jag använder det så går det sönder. Men jag kan nog laga det ändå, ge mig bara en tång.

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0