The day before.

Hallå. Har varit lite stressigt idag så jag har inte hunnit blogga. Men nu är jag här. Skola som vanligt då, inga håltimmar idag tyvärr. Sen efter skolan åkte jag, pappa och Hanna direkt bort till skidshoppen och testade pjäxor till på tisdag då vi ska till Romme. Sen när jag kom hem höll jag på att dö av hunger så jag var tvungen att gå ner till affären och handlat något och sen drog jag och träna fys och egenteknik. Ja. Ungefär så har min dag sett ut. Just ja, det hände en liten konstig grej när jag kom hem efter träningen. Vi har ju en stor garageport och den ser man från andra sidan väggen på övergångsstället där jag står med cykeln. Och jag ser en bil stå mitt framför porten. Jag tänkte att den kanske var påväg in. Men den stog liksom kvar när jag kom fram, och det satt ingen i bilen. Udda. Och himla korkat att parkera bilen mitt framför porten, hur hade personen tänkt att bilar ska komma in egentigen? aah, det var lite konstigt. Aja, nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska i alla fall sluta skriva, inlägget håller på att bli för långt. Vi ses!


Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0