do you want to go to the countryside?



Såhär såg det ut när jag var på landet senast. Då var jag i min familjs sommarstuga. Nu ska jag ut till Lovisas sommarstuga på torpfest. Jag tar mitt pick och pack och åker ut dit och bor där en natt, och jag kommer hem imorrn. Det ska blir mys att umgås med alla vännerna, eller dom som kan komma. Vi ska väl leka lekar, grilla m.m. Så jag åker ut dit med Jennifer och jag ska träffa henne vid 3-butiken klockan 16.15, så jag behöver faktiskt gå nu. Men vi ses imorrn!

Just ja. Vill bara säga grattis till min vän Caroline som blir 15 idag! Grattis gumman och ha en jättebra födelsedag!

bye


Kommentarer
Postat av: Elin

Skitsnygga shorts! Var är dom ifrån?

2009-08-02 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0