Monday morning came to soon.

Sitter och kollar på Tyra show. Riktigt bra program. Ni vet Tyra Banks la ju av med modellandet och startade med sin tv-show istället. Jag gillar henne, hon är en riktigt bra förebild. Säger alltid att man ska vara stolt över sig själv och hon är inte pinnsmal heller. Idag på programmet har hon inge smink och myskläder, det handlar om att kändisarna faktiskt inte är perfekta. Det tycker jag är bra. Hon tar alltid upp viktiga ämnen. Ett bra program alltså, som jag tipsar er att se.

Ah, i alla fall så ska jag åka och träna om 45 minuter. Jag är faktiskt träningsugen så det ska bli roligt! Och imorrn blir det Romme och åka skidor! Vi åker vid sju på morgonen och kommer hem sju på kvällen. Så det blir uppdatering då om jag orkar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0