Nytt.



Ny klänning och nya skor till skolavslutningen. Skorna kommer från Din sko och klänningen kommer från Pepe jeans och den är köpt på MQ. Jag är riktigt nöjd!

Och en ny bikini till sommaren. Kommer från JC.

Det är i alla fall lite nytt. Och så ska jag väl berätta hur det gick i järnvägen cup. Vi kom till kvartsfinalen med båda lagen men där åkte vi ut. Riktigt surt för vi förlorade bara med ett mål! Aja, jag har haft en riktigt rolig helg, men nu är jag trött och så är jag alldeles solbränd i ansiktet, inte snyggt kan jag ju säga.

Men klockan 19.00 ska jag i alla fall se Gossip girl!

hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg skorna på din sko idag dom är skitsnygga!! :D<3

2009-05-25 @ 20:50:39
Postat av: jasmine

jävla blogg.se, det var jag som skrev förra kommentaren men namnet försvann

2009-05-25 @ 20:51:59
URL: http://trallalalillamolntuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0