Valborg + grillning + vänner = lyckad kväll!

Det är en trött Siri idag. Hade det skit kul igår, men jag gick inte och la mig förrän vid kvart i fem typ. Så jag har sovit ca 4 timmar, inte bra. Det var i alla fall jag, Hanna, Malin, Jassi, Jennifer, Vickan, Elel, Alice, Elin, Jacque och Lolo som hade det mys och grillade hos Jacque, sen gick vi upp på stan till slottet och gick runt lite där, sen tillbaka till Jacque där vi roade oss med hetalinjen fram till klockan 3 typ. Hahaha. Aja, riktigt mys i alla fall.



Idag så var jag kvar där till tolv typ. När jag åkte därifrån var jag bara tvungen att gå in på McDonalds och handla mat för jag var så himla hungrig, så gott! Sen så vid halv tre gick jag och Tove demonstrationståg med mormor som man gör vid första maj (jag har gått sånt sen jag var typ bebis). När jag kom hem gick jag ut på balkongen och tänkte sätta mig och läsa lite FRIDA, jag hann läsa två sidor sen somnade jag, haha. Och när jag vaknade satte jag på Ice age. Om en stund kommer mamma, pappa och Hanna hem från sommarstugan då blire förhoppnngsvis mat!

tack för en superbra valborg alla(=mina vänner)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0